Lisatud 09.04.2024
Opel alustab uut peatükki ettevõtte pikas ja edukas ajaloos, tuues avalikkuse ette esimesed fotod uuest Opel Fronterast. Uus vahva ja ruumikas linnamaastur koos Blitzi embleemiga tuleb algusest peale müügile elektrilisena ning kliendid saavad otsustada samuti ka 48-voldise hübriidtehnoloogiaga variandi kasuks.
„Meie uus Opel Frontera on kombinatsioon karusest disainist, ruumikusest, nutikatest lahendustest ja tõhusatest jõuajamitest ning meeldib paljudele meie klientidele, kes soovivad teistest eristuda. Frontera sobib ideaalselt linna- ja linnalähikeskkonda, pakkudes samal ajal meie klientidele kogemust sõita elektrilise sõidukiga,“ ütles Opeli tegevjuht Florian Huettl.
Uus Frontera rõõmustab kohe esmapilgul Opeli julge ja puhta disainifilosoofia karmi tõlgendusega. Uue Frontera unikaalsed esiosa proportsioonid ühendavad endas funktsionaalse ja avara sõitjateruumi ning väga julge ja karmikoelise, ent kaasaegse ilmeka välimuse. Uus Opel Blitz embleem tähistab oma esmaesitlust seeriamudelil ja paikneb uhkelt nn. Opel Vizori keskmes. Must Vizor annab Frontera esiosale ainulaadse identiteedi ning ühendab märkamatult Eco LED esituled automaatsete kaugtuledega ja Opel Blitz logoga esiosa keskel. Vizorit toob esile trapetsikujuline jahutusava esiosa alumises kolmandikus ning see rõhutab auto kindlat ja jõulist hoiakut. Tuntud Opeli „tiivasignatuur” särab moodsas tõlgenduses kolme valgustusplokina, mida eraldavad kerevärvi vahealad. Külgvaade toob esile omanäolise C-piilari, mis jagab avara sõitajteruumi visuaalselt kaheks. Esile toodud rattakoobaste kaared ja poritiivad annavad uustulnukale soliidse ja moodsa välimuse.
nutikad lahendused ühenduvuse ja mugavuse tagamiseks
Kaasaegne välimus ja tunnetus saavad jätku interjööris, kus nutikas disain kohtub praktilisusega. Laiad horisontaalsed kujunduspaneelid näidikulaual ja ustel avardavad visuaalselt niigi õhulist sõitjateruumi. Lisaks ootab sõitjaid Opelile omane täisdigitaalne Pure Panel juhiala kahe 10-tollise ekraani ning teabe- ja meelelahutussüsteemiga, mis on sama pilkupüüdev nagu uus julge ja elegantne rool. Opel järgib järjekindlalt maksimaalse mugavuse ja minimaalse tähelepanu kõrvalejuhtimise filosoofiat ning puhastatud kasutuskogemust, et vältida igasugust digitaalset stressi.
Uus Frontera sobib ka neile, kes eelistavad tugineda oma mobiilseadmele, pakkudes lisavarustuses uuenduslikku nutitelefonijaama. Pärast spetsiaalse rakenduse kaudu jaamaga ühenduse loomist saab kasutaja nutitelefonist sõiduki teabe- ja meelelahutussüsteem juhtpaneel, mis suhtleb ka rooli nuppudega. Ja taaskord toob Opel uue Fronteraga paljude klientideni uuendused istmete vallas.
Patenteeritud Intelli-Seat funktsioon esiistmetel – leevendades survet sabakondile – tagab erakordse mugavuse isegi pikkadel maanteesõitudel. Lisaks on istmed rikkalikult viimistletud ja vormitud ning ka pilkupüüdvad tänu kontrastsetele õmblustele. Istmekangad on saadaval ka täielikult jätkusuutlikust taaskasutatud materjalist.
Uustulnuka teeb veelgi vahvamaks rida nutikaid lahendusi. Näiteks on mobiilseadmete laadimine lihtsam kui kunagi varem tänu jahutusega juhtmevabale laadijale ja kahele USB-pordile ees ja veel kahele USB-pordile, mis on saadaval teises istmereas. Suuremaid seadmeid, mis tavaliselt ei mahu sõitjateruumis õieti kuhugi, näiteks tahvelarvuteid, saab tänu painduvale kinnitusele turvaliselt hoiustada keskkonsoolis. Avatud panipaigad mahutavad igapäevaselt kaasaskantavaid pisiasju, kummist vooder hoiab neid paigal kolisemata ja libisemata. Teise rea reisijad saavad kasutada integreeritud nutitelefoni taskuid esiistmete seljatugedes.
Lisaks avaldab uus Frontera muljet oma pagasiruumiga. Üles tõstetud tagaistmete korral mahub pakiruumi juba üle 460 liitri, allaklapitud seljatugede korral suureneb mahutavus kuni 1600 liitrini. Täiendavat mitmekülgsust annab tagumise istmerea 60:40 jaotus, samas kui standardvarustuses on teine koormapõrand. Lisaks saavad kliendid, kes tahavad reisile kaasa võtta veelgi rohkem pagasit või soovivad rohkem kui 200 kilogrammist katusekoormust täielikult ära kasutada, valida lisavarustusena funktsionaalsed katusereelingud.
Nagu kõik uued Opeli mudelid, avaldab uus Frontera muljet nii julge ja puhta disainiga kui ka vastutustundliku jõudlusega. Kliendid saavad valida täiselektrilise variandi ja ülitõhusate 48-voldise hübriidtehnoloogiaga ajamite vahel. Sõltumata sellest, millise jõuajami klient valib, ootab neid tänu veermiku spetsiifilisele seadistusele kõrgetasemeline sõidunauding.
Rüsselsheimi insenerid pöörasid kere kaldumist optimeerides suurt tähelepanu Opelile omastele sõiduomadustele – isegi Saksamaa Autobahnidel suurel kiirusel sõites.
Ilmeka uue välimuse, nutikate ja vahvate lahenduste ning täiselektriliste või hübriidajamite hõlpsa valikuga näitab uus Opel Frontera taas, et Saksa mark võtab tõsiselt antud elektrifitseerimise lubadust, teenindades samal ajal laia hulka kliente.
Opel on üks Euroopa suurimaid autotootjaid ja tänu ulatuslikule elektrifitseerimisstrateegiale ka liider CO2-heidete vähendamisel. Ettevõtte asutas Adam Opel 1862. aastal Saksamaal Rüsselsheimis ja autode ehitamisega tehti algust 1899. aastal. Opel on osa Stellantis NV-st, mis on uue jätkusuutliku liikuvuse ajastu jaoks loodud ülemaailmne liider. Koos oma Briti sõsarmargi Vauxhalliga on ettevõte esindatud enam kui 60 riigis üle maailma, jätkates samas uutele rahvusvahelistele turgudele sisenemist. Opel on järjekindlalt rakendamas oma elektrifitseerimisstrateegiat, eesmärgiga tagada jätkusuutlik edu ja klientide tulevaste liikuvusnõuetele vastamine. Aastaks 2024 jõuab turule elektrifitseeritud versioon igast Opeli mudelist ning alates 2028. aastast keskendub Opel Euroopas täielikult elektrisõidukitele.