Näha olev mudel sisaldab valikulist lisavarustust
3 jõuülekannet
100% elektriline, sõiduulatusega kuni 680km (WLTP)
Hübriid
Pistikhübriid
2 varustustaset
Edition: varustatud kõige vajalikuga
GS: dünaamiline ja kõrgtehnoloogiline
6 värvi
Edition: kerevärvi katusega
GS: standardina musta katusega
Premium. Avar. Ülimalt mugav.
Ees ootab pikem sõit? See möödub mängleva kergusega. Nii GS kui ka Editioni varustuses on juhil ja kõrvalreisijal tõeliselt toestavad istmed, mis vähendavad survet seljale. GS istmed on AGR-sertifikaadiga ja 10-suunaliselt käsitsi reguleeritavad. Neil on ühtlasi istmepadja pikendus, neljas suunas reguleeritavad peatoed ja pneumaatiline nimmetoe reguleerimise võimalus. Nii GS kui ka Edition istmed on valmistatud 100% taaskasutatud plastpudelitest. Lisa oma GS-i täiustamiseks Leather Pack pakett: Nappa nahast istmed, millel on ventilatsioon, 5 massaažirežiimi ja elektrilised juhtnupud ning mida kõike saad juhtida ka 16-tolliselt puuteekraanilt. Naha parkimisprotsess on kroomi- ja pliivaba.
Interjööri meeleoluvalgustus muudab salongi veelgi hubasemaks kohaks ja sulandub kaunilt ühte Edge valgustusega auto välidisainis. Elemendid nagu Pixel Box (kaitseb teie telefoni laadimise ajal), armatuur ja katuseluuk on suurepäraselt välja joonistunud ja esile tõstetud. Vali 8 saadaoleva heleda tooni hulgast. Meeleoluvalgustus on Grandland GS-i standardvarustus. Katuseluuk on osa GS Comfort Pack Plus-ist.
GS-i standardvarustuses on keskne 16-tolline värviline HD-puuteekraan, mis võimaldab kasutada laia valikut funktsioone, sealhulgas ühendatud navigatsiooni ja Pure Mode režiimi, et aidata juhi fookust maksimaalselt teel hoida. Peegelda oma telefoni sisu juhtmevabalt Apple CarPlay / Android Auto kaudu ja kasuta funktsioonide aktiveerimiseks oma häält, telefoni samal ajal juhtmevabal laadimisalusel hoides. Ekraan on nii lai, et esiistmel kaassõitjal on isegi spetsiaalne ala temperatuuri reguleerimiseks, muusika muutmiseks ja muuks. Nii GS kui ka Edition varustusastmetel on 10-tolline juhiteabe klaster, mis visualiseerib sõidu- ja navigatsiooniteavet mugavalt otse sinu vaateväljas. GS versioonil saab juht valida Tech Pack Plusi, mis sisaldab Intelli-HUDi (Head Up Display) ja kuvab personaliseeritud info otse esiklaasile juhi poolt valitud, talle mugavasse asukohta.
Üle kogu Grandlandi leidub kohti, kuhu esemeid panna – eest ära või lihtsalt silma alt ära, kuid siiski alati käeulatusse. Alustame keskkonsooliga: GS-il on Pixel Box - valgustatud klaasiga suletud panipaik väärisesemete hoiustamiseks ja juhtmevaba telefoni laadimiseks. Taha liikudes näed kahte sisseehitatud topsihoidjat, mida saab ka sulgeda, et rohkem ruumi tekitada. Selle all on avatud ja valgustatud sahtel väikeste kottide jaoks – ülimalt praktiline. Ja esiistmete vahel on avar, jahedust hoidev laegas - suurepärane jookide ja suupistete hoidmise jaoks -mille peal liblikana avanev käetugi. See kõik kokku annab rohkem kui 35 liitrit ruumi juurde. GS istmetel on ka telefonitaskud tagaistmel reisijate jaoks, et hoida oma seadmeid kindlas kohas.
See pole mitte ainult üks oma klassi suurimaid pakiruume, vaid ka üks paindlikumaid. Ilma ühtegi istet kokku liigutamata on sul tohutu 550-liitrine pakiruum, sealhulgas reguleeritava põrandaga. Liiguta teist rida ettepoole ja see ruum kolmekordistub 1,645 liitrini. 40:20:40 tagaistmete paigutus võimaldab sul ruumi modifitseerida vastavalt sellele, keda või mida sul parasjagu transportida on vaja.
Grandland pakub Autobahni-väärilist sõitu ja kiirlaadimist. Pane end valmis grandioosseteks seiklusteks.
Esituled, mis muudavad öö päevaks, vapustav juhitavus ja kõrgtehnoloogilised juhiabilised.
Need tuled, mis on GS paketi standardvarustuses, muudavad täielikult sinu mõtteviisi öisest sõidust. Tuled sisaldavad 50 000 üksikut pikslit, mis töötavad kõik koos, et anda sulle ülitäpne ja ere nähtavus sinu ees olevast teest – sõltumata lähenevast liiklusest. Öö muutub justkui päevaks. Isegi lähituledele ümberlülitamiseks ei ole vajadust, sest need tuled ei pimesta teisi liiklejaid ja sul on seeläbi rohkem aega ohtlikele olukordadele reageerimiseks. Pole siis üllatav, et need pikselmaatriks HD tuled on oma segmendis parimad. Sulle meeldib kindlasti ka tervitusanimatsioon, mille tuled lahtilukustamisel kuvavad. Kui valid Grandland Editioni, siis saad sellele lisada Tech Pack-i, et seda Intelli-Lux HD esituledega täiustada.
Aktiivne püsikiirusehoidja, mida näed selles videos töötamas, on nii Grandland Editioni kui ka GS paketi standardvarustuses – nagu ka paljud muud kasulikud juhiabi funktsioonid. Kuid sellega see lugu ei lõpe. Lisa GS-ile Tech Pack Pro ja sõitmine muutub veelgi mugavamaks näiteks tänu poolautomaasele reavahetuse funktsioonile. See tuvastab, millal on sul ohutu sõidurada vahetada ja isegi roolib sinu eest. Ja Intelli-Vision 360º, mis on sellises suuruses autos väga kasulik, pakub reaalajas pilte neljast erinevast kaamerast, et näeksid hõlpsalt, mis on sinu taga ja kõrval. Täiustavad paketid on saadaval ka Edition-i jaoks.
Saksa inseneritöö edukuse kohta on kahtlemata palju tõendeid. Uus Grandland reageerib sinu käskudele, nagu pidurdamine, kiirendamine ja juhtimine meeldivalt kiirelt. Sõites elektril tunned veelgi suuremat sõidumugavust madalamatel kiirustel ja paremat stabiilsust suurematel kiirustel - tänu Grandlandi veermikus kasutusele võetud uuele ainulaadsele vedrustustehnoloogiale, kohtuvad siin ülim mugavus ja dünaamilisus. Samal ajal märkad salongis valitsevat rahu ja vaikust, mis vabastab mõnusalt välistest segajatest ja stressist. Lisades Comfort Pack Plus, saad seda naudingut veelgi tugevdada, sest sellega tulevad täiendava helikindluse tagamiseks kaasa lamineeritud esimesed küljeaknad.
Tänu Edge valgustusele, reljeefsele nimegraveeringule ja innovaatilisele uksedisainile ei sisalda Grandland kahjulikku kroomi. Lisaks on interjööris kasutusel taaskasutatud kangad. Need on vaid mõningad näited sellest, kuidas Grandlandi loomisel keskkonnamõju vähendamise nimel töötatud on.
Naudi maanteesõitu pikalt ja muretult. Tõenäoliselt vajad ise enne pausi, kui sinu auto laadimist!
Kas plaanid pikemat reisi? Enne teele asumist kasuta meie ühendatud marsruudiplaneerijat, et arvutada välja, kus peatus teha. Selliselt kulub sul 20% pealt 80%-ni laadimiseks vaid 29 minutit. Või tee vaid kiire sutsakas – 10 minutit laadimist lisab juba 100 km sõiduulatust. Jälgi laadimise edenemist eemalt ja eelseadista salongi temperatuur endale meeldibaks MyOpel rakenduse kaudu.
Tööpäeva lõpus pane auto laadima. Võid seda teha mõne lähedal asuva avaliku laadija või kodus oleva wallboxi kaudu. Hommikuks on auto laetud ja kasutamiseks jälle valmis.
Sõida maanteel pikalt ja täiesti muretult tänu tohutule 680 km sõiduulatusele – vajad tõenäoliselt ise enne puhkepausi, kui sinu auto! Tänu 213 hj (156 kW) ja 345 Nm kohesele kiirendusele, on sõit ka tõeliselt nauditav. Aku (millele kehtib 8-aastane / 160 000 km garantii) on loodud parandatavaks, taaskasutatavaks, korduvkasutatavaks ja vahetatavaks, et vähendada üldkulusid ja keskkonnamõju.
Pidurdamisel taastub edasiliikumise energia ja see salvestatakse akusse – optimeerides sinu sõiduki sõiduulatust. Kolm režiimi – madal, mõõdukas ja kõrge – võimaldavad valida, kui palju energiat taastada. Kui valid kõrge režiimi, märkad kohest aeglustumist, kui oled jala gaasipedaalilt maha võtnud – sa ei pea ise peaaegu üldse pidurdama. See režiim võimaldab sul taastada maksimaalse energiahulga.
See sama lahe elektriauto tunne, aga ilma laadimisteta.
See on automaatkäigukastiga bensiiniauto, mida abistab elektrimootor ja mis laeb pidevalt, kui aeglustad või pidurdad. Ehk siis? Pole vaja laadimiskaableid kasutada, käike vahetada ega ka oma sõiduviisi muuta. Lase lihtsalt tehnoloogial töö ära teha. Kokkuvõttes pakub hübriid väiksemaid kütusekulusid, vähem kohalikku saastet, vaiksemat käivitust ja elektrilise sõidu lahedat tunnet.
Madalatel kiirustel - olenemata sellest kas sõidad aeglases liikluses, alustad varahommikul või manööverdad parkimiskohta - tagab elektrimootor äärmiselt sujuva ja ülivaikse sõidu ilma kohalike heitkogusteta. Samas maanteel oma kiiruse saavutanult töötab auto salvestatud elektrienergial, millele lisandub teega hõõrdumine, säästes kütust ning vähendades müra ja õhusaastet.